Back again

Tydligen så gick det inget bra med plattformsbytet för blogg.se, så de fick återgå till det gamla så länge, tills de får ordning på felaktigheterna med det nya... Tur att jag slipper ansvara för något sådant, då hade det definitivt blivit fel och alla bloggar hade gått upp i rök.

Vad har då hänt sen sist? 
Jag och brorsan undgick tack vare slumpen att hamna mitt i en uppgörelse mellan massa fotbollshuliganer  i lördags. Vanligtvis brukar vi gå hundpromenaden genom parkeringen på Köpstaden på eftermiddagarna, men nu gick vi en annan väg betydligt senare på kvällen. Hade först tänkt gå på eftermiddagen, men ändrade mig av någon anledning. Hade inte varit så kul att dyka upp mitt bland hundra huliganer mitt uppe i ett slagsmål...

Igår gjorde jag färdigt en uppgift i litteraturen, den ska vara inlämnad den 11 april, men eftersom jag ska resa bort några dagar i april behöver jag göra lite i förväg.

På kvällen badade jag Emil, så nu är han silkeslen och luktar lavendel och tea tree oil, det ni! Inte riktigt lika roligt när han ville ligga innanför täcket på kvällen, blir så blött då, så jag fick vira in honom i en filt ovanpå, då blev han nöjd.

Fick present av min syster också, ett Thai Spa set, med lotusformade värmeljus som flyter, Ingefärs- och vitt telotion, Basilika- päron och myntajox att hälla i badet, och en gurka- aloe vera och lotusmasageolja som luktade riktigt gott! Vadå? Tycker jag om att bada? Förstår inte alls vad ni menar;o)

Förresten fick jag reda på att gräsänklingen ockuperat badkaret varje dag nu, han ligger och läser där så han inte ska somna... Fyller på med varmt vatten när det börjar bli kallt. Vilken pluggstil!

image64 
Bjuder på en lite äldre bild på Skruttet. Gillar svartvita bilder på honom :o)

 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0