Blossom

Hjälp. Nu har jag (äntligen) fått tummen ur... och köpt mig en bärbar dator. en förvånansvärt tjejig sådan, men stilren och betydligt snyggare än alla de där svarta tråk-lådorna. Den har det tjusiga namnet Blossom. Insåg förut idag att jag inte hade något val längre. Jag måste ha en dator att skriva på, och Peter skriver långt PM samt C-uppsats. Hela denna veckan har jag knappt haft tillgång till datorn. Jag som ska göra inlämningar i engelskan, skriva instuderingsfrågor etc. Det svåraste var nog att övertala mig själv att betala så hiskeligt mycket pengar för en enda sak. Nu blev den inte farligt dyr ändå, lite över 5000:- och då köpte jag till Photoshop (hurra!). Dessutom kommer det bli ännu värre slagsmål om datorn till hösten, så jag känner mig väldigt nöjd med mitt inköp. Hoppas den kommer så snart det bara går. *weee*
Klicka på bilden så blir den större




Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj vilken tjusig dator!
Jag har en som är jobbets, smidigt för då behöver man ju inte betala för den. Men skulle gärna ha en bättre, som desutom är min egen. Får bli i framtiden...
Ha d fint!

2008-04-10 @ 13:10:41
URL: http://gurko.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0