Chili/garlic against everything:oP

Min dunderkur mot förkylningen verkar så smått börja hjälpa... Vi gjorde harissaris, för er som inte vet består harissa av chili och vitlök samt koriander och spiskummin. Sen har jag tryckt i mig echinacea brustabletter, c-vitamin, mer vitlök, lite kladdkaka och Brämhults ginseng/tranbärsjuice...

Och nässprayen hjälpte till mot envisa täppan, så nu kan jag andas, och är inte lika tung i huvudet längre. Hurra!
Blev ingen tenta imorse, får bli omtentan den 9 maj i stället. Har "ledigt" tills på söndag kväll... Så nu ska vi slappa framför Notting Hill ikväll.

Peer har köpt sig en bok med en mycket suspekt titel... om den är barntillåten eller inte får vi se när den dyker ner i brevlådan, i så fall kanske den dyker upp här på bloggen. Hehe...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0