Constantine med cocos :oP

Sitter och småkikar lite på Constantine.  En favoritfilm bland många. Vi varute på heden ikväll igen, blev lite mer spårning, Emil fick spåra Peter också, gick bra, även om han är betydligt lugnare än när han spårar mig :o)

I förmiddags var vi hos Peters päron i Skara. Kaffe och Klings cocosbollar blev det i hammocken. Lyckades tom bränna mig i solen, så nu har jag en oslagbar bonnabränna på armarna, och en lysande liten nästipp. Men skönt var det!

Blev också ett stopp i djuraffären, en ny klosax införskaffades så Milles klor kunde klippas. Under mycket pipi och gnäll. Förstår inte varför han har blivit ett sånt våp, bara sådär... skum!

Min kamera är förresten körd, så den ska skickas tillbaka, så återfår jag pengarna och ska köpa en ny, bättre...
Har kikat runt lite och hittat några alternativ...

image83

Snart min?




Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0