Det är inte sant...!

Hade ställt klockan på 7 imorse, för att ha gott om tid att både plugga inför tentan imorgon och göra grammatiken. Vaknar med feber, huvudvärk, ont i halsen och knappt någon röst alls. Vad är chansen?!? Kunde det inte ha väntat tills imorn eftermiddag iaf... Nu lutar det åt att jag får skippa lektionen i eftermiddag, så jag är hyfsat pigg imorgon. TYPISKT! Men det är viktigare att jag klarar tentan, än att jag går på grammatiken. Tur att jag pluggat i Edinburgh, då är grammatiken ganska lätt... suck.

Har värk i hela kroppen, särskilt nacke o axlar, och känner mig allmänt krasslig. Duschade precis för att se om jag skulle känna mig piggare, men inte då. Inte ens doften av citronmaräng-scrub kunde pigga upp mig.
*Tycka synd om mig själv*

Känner mig ändå ganska avslappnad inför tentan imorgon, Om jag inte klarar den beror det i så fall på någon enstaka grej som jag missat, och omtentan är i så fall den 9 maj, så då får jag göra om den rätt snart. Men det vore onekligen skönt att klara den på första försöket :o)

Taskigt också att bli sjuk när det är så härligt vårväder ute, är runt 17 grader i skuggan, strålande sol och en svag fläktande vind.

Peter har fått godkännande att jobba 6 veckor i sommar, skönt! Ska vi bara se om jag också kan få göra det, annars får vi ju ses mer i alla fall, eftersom jag oftast har ledigt vardagar.

Sen kan jag inte gå och gymma nu heller... Men tänkte ta mig dit på måndag, har iaf inte tid att vara sjuk längre än så. Maj är totalt fullbokad, men inlämningar, tentor, PM-skrivning och läsande.

Har hittat mobilen jag vill ha, får bli när första lönen kommer. Helt klart Lisa-färger...

image84

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0