Finally

Nu börjar det äntligen hända lite saker kring mina njurstenar. Hade telefontid tidigare idag med min "huvudläkare" på urologen. Han frågade om det hade gjorts någon ordentlig utredning, vilket det ju inte har. När jag berättade att jag hade en sten sparad i en burk, blev han väldigt "glad" och sade åt mig att den skulle de minsann analysera och att jag skulle komma upp med den på urologen.
 
Sedan skulle jag få träffa deras stenexpert också.
Med andra ord ska de göra en ordentlig utredning och förhoppningsvis lyckas få reda på varför jag får hemskingarna. Hurra! Sen är det inte säkert att man lyckas ta reda på varför de bildas, men bara att de tänker försöka är ju ett enormt framsteg.

"Du är ju bara 21 år, och det vore inte så roligt att behöva ha njurstensanfall i 65 år till" sade min läkare. Vilket innebär att han tror att jag blir 86. Vilket iofs inte vore helt fel ;o)


Har packat nu, köpte vårt underbara knallgröna diskställ på Åhléns idag. SKa bli riktigt skönt att komma hem imorgon och göra lite vårfräscht hemma. Ska bli kul att komma hem till Peter också, hihi.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0