Frisörprimadonna

Vi pratade lite, tittade på halva Sagan om Ringenfilmen, lyssnade på musik. Dessutom konstaterade vi att spanska gasattacker inte är att leka med...
Peffie fick en ny frisyr, skapad av den oerhört kreativa frisörprimadonnan La Lisa, så om ni nån gång får chansen att träffa henne, gäller det att passa på! Jenny var inte lite avundsjuk ;oP

Har en del överskottsenergi, men tänkte bläddra lite i en tidning jag lånade av Peffie, och lyssna lite på musik. Peter kommer vid 23, sen blir det läggdags. Tiden är dock ändrad, vi ska inte träffas förrän 11 imorgon, vilket är ganska skönt.

Det första jag ska göra när vi kommer in till Stockholm, är dock att införskaffa compeed. Vill man vara fin får man lida pin, så numera har jag en STOR blåsa på vänstra hälen... Inget skav på högra, som tur är:o)

Måste också hitta ett skosnöre (eller två) så jag kan använda mina walkingskor ordentligt iigen, hehe.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0