Pirrigt värre...

Börjar bli lite småpirrig inför kvällens gyminstruktion. När jag o Peter var där i fredags och köpte kortet var det i stort sett bara stora, biffiga muskulösa killar. Så kommer lilla jag där, en gråsparv bland elefanter, hehe. Fast i gympasalen var det ca 100 pers, från 15-85, män och kvinnor, en salig blandning. Ska faktiskt bli skönt att komma igång och träna på riktigt igen.

Idag har varit en riktigt slapp och skön dag. Vi gick in till stan, hämtade ett grammatikkompendie till mig på Engelska Parken, mötte Jossan och Jenny och lunch/fikade med dem. Jossan har fått ett nytt (riktigt) jobb, så vi firade lite.  Blev en grekisk sallad på Storken. Gott, men lite snålt med fetaosten om man ska vara ärlig, då föredrar jag Café Linné.

Införskaffade också Compeed, en träningströja att byta med, och ett par innegympaskor. Hade tänkt ta mina gamla och bara köpa nytt skosnöre, men efter en titt på dem insåg jag att de får fortsätta vara ute-i-skogen-promenadskor :o)
De nya köpte jag på Skopunkten för 199 kr, riktigt bra pris!

image80


Nya skorna

image81
T-shirten, gjord i ett sånt där "ihåligt" material, som "andas". Har en likadan som jag köpte i höstas, fast cerisefärgad.
99:- Stadium


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0