Pluggdag

Idag blir det plugg för hela slanten... eller nästan iaf. Tänkte göra klart instuderingsfrågorna så gott det går, eftersom vi åker söderut imorgon. Blir kanske simning senare idag, om jag känner mig färdig.
Dessutom kommer min dator någon gång snart, hurra!
Har sådär lagom mycket skön träningsvärk i armarna efter gårdagen, känns riktigt bra faktiskt :o)

Igår testade jag ett recept från Alltommat.se, Fjäderlätt chokladkaka. Den var riktigt god! Kunde dessvärre inte ta kort (men min kamera är tydligen på väg tillbaka) så jag lånar ett från alltommat.se

image82

Grekisk honung med valnötter, blandad med yoghurt och riven lime till var super...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0