Promenad och shopping

Vi gick in till stan tidigare idag. Jag har fått nån inflammation i ögat och behövde köpa ögonsalva. Mitt högra ögonlock är ungefär fyra gånger så stort som det vänstra ( nej, det är faktiskt inte Peters fel). Peter skulle köpa skor. Slutade med att vi båda kom hem med nya skor. Fyndade ett par vita sneakers med silvermönster för 150:- på rea.

image65
Nästan likadan som den här, fast med tre kardborrband. Båda är iaf från Din Sko.
Sedan köpte jag ett vitt linne, mitt gamla har på något mystiskt sätt försvunnit, High Fidelity som pocketbok, öronproppar (aldrig mer "En Sockerbagare, yes!) och så köpte vi Alfapet tillsammans. Ett av de få spel som vi båda tycker är lika roligt. Dessutom hittade jag en födelsedagspresent till min syster, även om hon inte fyller förrän i december, den var nedsatt 50%, hehe. Jag investerade också i en (billig) stegräknare, och har lyckats gå drygt 15 000 steg idag. Måste man bara fortsätta imorgon också. God lunch åt vi på Café Linné, grillad foccacia med salami/brie ( Peter) och lax/philadelphiaost (jag).
Det blev ingen simning idag pga ögat, utan hoppas det blir imorgon i stället.
Nu lutar det åt ett varmt bad innan jag ska skriva min recension. Har i princip skrivit klart hela i huvudet, ska bara få ner den på papper också.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0