skoskav

Här får man för att man väljer att ta bussen i stället för att gå in till stan. Skoskav! Det var ett tag sen faktiskt... Jag och Jenny möttes i stan för att hämta ut mitt paket och fika lite. Det var som jag misstänkte, min t-shirt som hade kommit! Sen var det lite fulr gjort, för det stod på paketet att de skulle skicka den hem, men på avin stod det att de försökt kontakta mig men inte fått tag på mig... Jag har alltid på mobilen, och vi har varit hemma hela tiden. Latmaskar! Så här ser den iaf ut, fram och bak :o)

image77

Kommentarer
Postat av: Yellow Spandex

Oohh.. söt. Kan jag få en?

2008-04-10 @ 18:24:55
Postat av: Evelina

Instämmer på föregånde talare!
Den var ju supersöt!

2008-04-10 @ 19:42:03
URL: http://gurko.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0