Svagis! :oP

Hahaha, oj vilka muskler man inte har!
Det var riktigt kul på gyminstruktionen, hade turen
att få en ungefär jämngammal kille, som hade rätt mycket humor.
Dessutom hade han valt musik, en bra blandning av Alice Cooper,
Metallica, Hammerfall mm. Alla eventuella tvivel på att "vad har jag gett mig in på?"
försvann. Kan dock erkänna att efter en liten genomgång på ca 45 min, då jag gjort kanske
fem-tio övningar på varje maskin, känner jag mig ganska mör. Inte i benen, där har jag ju alla mina få muskler. Men armarna! Hjälp! Är alldeles darrig i dem, och då har jag som sagt inte ens gjort ett ordentligt pass :o)
Med andra ord så var det på tiden, och det är verkligen behövligt. Ska dit imorgon och köra mitt första riktiga pass, hehe. Får se om jag överlever så jag kan berätta.
Det värsta var nog egentligen grejen som man tränar ländryggen med, det allra sista. Kände mig och såg ut som ett bananskal som åkte upp och ner. Det ni! Ojojoj ;oP

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0