Frukost

Hej på er! sitter här och äter frukost. väntar på att Peter ska kravla ur sängen så vi kan ge oss av till Maxi. Han satt och skrev på uppsatsen igår kväll, gick och lade sig vid 2. Men han tvättade samtidigt, vilket var jättebra!
Bäddade rent igår, och sov i de nya lakanen från La Redoute som vi köpte i somras. Riktigt sköna, fast trots det har jag sovit jättedåligt i natt. Har vridit och vänt på mig hela natten...

Idag, förutom att handla, ska jag göra iordning balkongen. Målar bara ett lager under bänken, så får jag måla mer nästa år om det behövs. Så nu ska sopsäckar bort, dynor på plats och sen ska det vara klart!

Sen ska jag ju till The Body Shop på makeuprådgivning kl 16. Mamma fick ett presentkort på en sådan, som hon gav till mig. Ska bli kul!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0