Gårdagens shopping

  • Svart t-shirt med tryck
  • Svart behå med silvertryck
  • Svarta hipsters med silvertryck
  • 2 kg kantareller
  • Svarta skor med vita detaljer åt Peter
  • Melting Marshmallow Moments badolja
  • Floating Island Badolja
  • Tisty Tosty badbomb
  • Butterball badbomb
  • Flying Fox temple balm
  • Jericho, spel till Xbox 360
  • Batterier

En helt okej liten shoppingeftermiddag, gillar särskilt kantarellerna. Även om det inte var lika roligt att rensa dem. Peter gick dessutom och klippte  sig medan jag var på The Body Shop. Makeuprådgivningen var riktigt underhållande. Jag köpte dock ingenting igår, utan ska ev "investera" i ett par produkter imorgon. Om jag inte är för snål vill säga ;o) däremot shoppade jag lite på lush, hehe. Inte så mycket iaf...

Igår kväll protesterade alla mina leder mot att jag gått så mycket. Det var inte så roligt, men efter en natt med sömn och en tablett så har det släppt lite tills idag. Vi ska gå in till Akademiska sen också, får se vad benen tycker om det...
Ska på läkarbesök på njurmottagningen, få höra provresultat och vad det nu är mer som ska gås igenom.

Skriver mer ikväll... Have it!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0