Good News!

Det var en jättetrevlig, kvinnlig läkare jag har fått. Hon kommer att ringa mig om 2-3 veckor, när hon fått det sista provsvaret. Beroende på vad det säger ska jag få en av två olika sorters mediciner som förebygger njursten. Vilket jag tycker låter alldeles strålande! Hoppas nu bara att det inte blir en massa konstiga biverkningar också... Ska på återbesök iaf i december nån gång.

Hon berättade också att stenen som fanns i höger njure har blivit större, plus att det dykt upp en till. Dessutom har det börjat bli en del förkalkningar i vänster njure, vilket tyder på att det är en sten på g där med. Yeay! Not. Men så länge de håller sig lugna så är jag nöjd. Hoppas bara medicinen fungerar, fingers crossed...

Nu ska jag vila en stund, blev väldigt seg i huvudet...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0