Inspark

Det var riktigt trevligt igår, träffade några roliga människor. Det var väl ingen jättebra organisation (pinsamt, lärarstudenter ;oP) men kul ändå. Jag följde inte med ut efteråt,  kände inte för det. I stället fick skjuts hela vägen hem av en jättetrevlig tjej, Sofia, som ska läsa samma inriktning som mig till våren! I kväll är det Stadskamp med olika uppdrag, ska gå en stund iaf och se vad det är för något. Imorgon är det brunch i ekonomikumparken, och vattenkrig... Men det tänker jag skippa. Sen är det pubrundan på onsdag, som jag kanske hänger med på. Får se lite hur det har börjat komma igång i skolan också.
Det smartaste är att de har lagt ut insparksschemat på facebook, och jag lyckas inte hitta det... Hmm...
Jaja, vi får se vad som händer

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0