Let the men do the work...

Nu sitter jag framför datorn och tar det lugnt.
Aron och Peter är på Maxi och storhandlar, pappa grejar på balkongen.
Om det sen kunde bli uppehållsväder så jag kan måla färdigt därute också, men nejdå...


Har planterat chiliplantan (grymt läckert med eldröda chilifrukter i svart kruka)
samt fixat till vår nytillskott Herr Minikaktus, så han har fått en snygg "omgivning".

Ska se om jag kan ta kort innan jag skickar iväg min kamera.
Har dessutom fått en ny DVD-spelare, den jag köpte sista september förra
året hade bestämt sig för att lägga av. Helt och hållet.
så "pojkarna" tog med sig den ut till Siba, och så fick de
en ny! Det gillar jag!

Sen att min mobil råkraschat och lever sitt eget liv, ogillar jag starkt.
Så om ni nån gång ringer och tror att jag lägger på
i örat på er, är det mobilen, inte jag.

Mobilen är dum. Nej, den är helt klart väldigt döendes.
Men jag har inte råd med en ny för tillfället. Mttr.
Den här blir det nog iaf, har inte valt färg än dock...

Vit......eller svart?

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0