Miss Sleepy Head

Ja, det blev ingen "Stadskamp" för mig i kväll. Jag var helt enkelt för trött. Blev väl lite många intryck igår :o) I stället så satt vi hemma och kikade på CSI. Josse kom över också, så vi tittade på När Peter spelade Jericho, och pratade om allt möjligt (skor).  Jag hann även med att diska efter middagen och baket. Just det ja, jag och Peter bakade goda "smala" bananmuffins förut, som vi åt av till fikat. Dessutom har vi hunnit med att städa vardagsrum, kök och badrum. Resten får vi ta imorgon.

Men nu ska jag ta en huvudvärkstablett och krypa ner i sängen. Har gäspat sju gånger på fem minuter nu, kanske en ledtråd? Peter ska spela en stund till medan tvätten torkar i tumlaren. Imorgon ska vi in till stan och möta Josse, hon ska ev klippa sig, och vi ska hämta en bok på Carolina. Sedan blir det läsning för mig hela eftermiddagen. Tänkte vara lite smart och se till att vara ett steg före nu i början.
Har kollat schemat, och det verkar som det kommer funka rätt bra med engelskan också, kommer garanterat kunna gå på 5 av 7 föreläsningar, och troligen på de sista två också. Yeay!

Men nu väntar min sköna kudde på mig!

Natinatti ;oP

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0