Mission: Kökslampa

Vi har varit på jakt efter en kökslampa Peter och jag.
Ikväll hittade vi  the one, the perfect, the only alternative!
Enda nackdelen är att den levereras i slutet av oktober...
vi misstänker att det har blivit mörkt här i Uppsala innan dess, men
eftersom Lampan blev den enda tänkbara för oss
får vi helt enkelt hitta en provisorisk lösning, alternative omvandlas till kattdjur...

Dessutom blev den trevligt billig. Den fanns på Ellos, där jag hade 40% rabatt på
valfri vara ur höstens sortiment, och hux flux
gick lampan på 179 kr. We like!



Är den inte underbar?
Peter föll för den direkt, innan jag sagt att jag gillade den, kanske finns en anledning till att
vi "står ut" med varandra? Hihi

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0