Money makes the world go around...

And at the moment I don't have any. Nästan inga iaf. Skolan har inte registrerat mig än, vilket innebär att CSN inte betalar några pengar. Det är ganska dålgit av skolan, eftersom vi lämnade in alla registreringsblanketter i torsdags, så de borde kunnat fixa registreringen redan då. Peter däremot får sina pengar på måndag. Så nu har vi baetalat hyran, vilket innebär att vi have no money. Hoppas verkligen att jag blir registrerad på måndag så jag får pengarna på tisdag eller onsdag. Det var tillräckligt jobbigt i våreas att gå två månader utan csn, bara för att dom kålrötterna gjorde fel. Nu är det universitetet som slarvat. VIlket iofs inte är helt förvånande. Hoppas bara att min registreringslapp inte lyckats komma bort, då blir jag riktigt trött...

Har sovit helt okej, men haft väldigt våldsamma drömmar. I ena stunden är jag en notorisk (men ganska underhållande) massmördare, och i nästa sitter jag på en ö i Vänerna med Peters familj, för att sen plötsligt hamnat i någon slags fysiklektion med hans brorsa. Den sista drömmen var helt klart värst, fy för fysik!


Nej, nu ska jag fortsätta med frukosten. Ha det bra!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0