Nu gäller det!

Är lite lagom tom i huvudet, har inte fått äta något sedan 21.00 igår, och lär inte få i mig något förrän tidigast 12, kanske senare... Idag ska jag på provtagning. Har samlat urin under två dygn (en fascinerande upplevelse) och kl 11 ska jag till njurmottagningen för att ta prover. Sedan ska de ge mig någon medicin, vänta två timmar och sen ta om alla prover igen. Yeay! Imorgon bitti ska jag på röntgen också, spännande liv man lever *ironisk*

Har iaf fixat hemförsäkringen nu på morgon, samt paketerat kameran och ska skicka iväg den sen när vi går till bussen.

I eftermiddag/kväll blir det lite städning (vi orkade inte städa igår) samt tv-tittande. Lugn kväll med andra ord. Peter ska visserligen skriva på sin uppsats, eller läsa en bok tror jag.

Det är riktigt härliga fluffiga tung-gråa moln som hänger över flogsta idag, fast det ljusnar åt ena hållet. Allt jag vill är att måla klart balkongen! Mttr...


See ya!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0