Pinsamt..!

Haha, jag råkade skvätta vatten på grannen. Gick ut på balkongen och upptäckte att det samlats massa vatten. Tänkte då vara smidig och leda det ut till hålet där det ska rinna ner. Eftersom jag inte hörde någon nedanför trodde jag det var okej. Och vattnet gick perfekt rakt ner i gräset, utom några droppar som sstudsade mot balkongräcket hos dom nedanför. Då kikar en tjej upp och ser lite undrande ut. Hon trodde att det blivit någon läcka eller så, men det var bara lilla jag som skvätte vatten... hehe. Pinsamt! Fast inte särskilt. Hade varit värre om jag råkat hälla allt vatten på henne...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch, strunt samma. Shit happens! ;-) Ha en bra dag.

2008-08-24 @ 10:39:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0