Skolstart!

Ja, imorgon är det då dags, introduktion på Lärarprogrammet. Ska faktiskt bli riktigt roligt, och skönt för hjärnan att börja arbeta lite igen, hehe. Blir kul att få reda på fadderschemat också. Hoppas bara de har delat in grupperna efter klass, så man faktiskt får lära känna dom man ska läsa med ordentligt...

Vi gjorde paj ikväll, det var längesen så det smakade väldigt bra faktiskt! Nu sitter Peter och spelar Jericho, ska strax sätta mig och titta på en stund. Ska nog göra en kopp te, blåbär och vanilj. Vi fick med den smaken som prova på-påse från aromia. Sen blir det ganska tidig säng för mig. Ska upp 7 imorn, så jag kan äta frukost i lugn och ro innan jag traskar iväg. Borde vara hemma ca 13, beroende på vad som händer... Yeay!

I-landsproblem: Vad ska jag ha för tröja!?! Haha


Godnatt på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0