Studieförsäkran och Retro-Lush

Nu har man varit lite effektiv på morgonkanten. Ätit frukost, lämlnat studieförsäkran båda två, samt lagt en beställning hos Lush i England. De har nämligen börjat med Retro Lush, vilket innebär att man (via nätet) kan handla gamla produkter som egentligen utgått ur sortimentet. Så jag ska få hem min älskade duschkräm Narcotic, hurra! Givetvis kunde jag inte låta bli att ta med några av deras nyheter, eftersom de ännu inte nått till Sverige...

Hot Java, retro  Stardust, ny  Vanilla Fountain, ny
Yummy, yummy, yummy dushgel, ny


Och ja, Stardust är tillägnad boken och filmen med samma namn :o)

Annars idag så ska vi träffa Su Yin inne i stan vid 14, är dock väldigt trött och seg i lederna idag, så det kan hända att jag stannar hemma med en bra bok i stället, får se... Ikväll ska Peter och jag göra paj, mums! Och imorgon börjar jag skolan, hihi. Det jag är mest intresserad av nu är egentligen Fadderschemat, så jag vet hur de närmsta två vecorna kommer se ut "på fritiden". Inte för att man har jättemycket fritid som student, men ändå... Ska bli ganska kul, ser fram emot att gå program nu! Nej, nu ska jag stöka lite i köket, ha det bra!

Kram

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0