Tacos och bokläsning

Vi åt tacos till middag, jättegott! Nu ska jag lägga mig i sängen med en bok, blir tredje boken på tre dagar. Imorgon hra jag inga tider att passa, inga måsten eller krsav. Ska måla sista gången på balkongen, om vädret tillåter, organisera garderoben, dammsuga och byta sänglakan. Men det gör inget om jag fastnar i en bok hela dagen heller :oP
Gäller att passa på den här lediga veckan, innan pluggandet sätter igång.

Hittade förresten en tröja på stan idag. eller det var en underbart chokladbrun grovstickad långcardigan. Precis en så som man tar på sig kyliga höstdagar och bara myser i. Precis en sån som inte längre finns i min garderob. Tyvärr var den lite för dyr, 499,50:- så den får vänta. Om den ens kommer i närheten av min garderob... Tror den fanns på Vila.

Nej, säng och bok var det.

Nattinatti!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0