Varulv i magen

Har inte sovit så bra. Min mage har ylat, morrat, kvidit, vrålat och gurglat hela nettan. Peter låg och skrattade först, men det var lite svårt att sova. Den var helt enkelt för högljudd. Nu äter jag frukost, och hoppas den ska lugna sig lite till.
Vi var och kikade på Jennys och Julias lägenhet en sväng igår kväll. Den är grön! Eller, tapeten i vardagsrummet är grön, och så har de ett stort grönt träd utanför fönstret, hihi.
Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske läsa lite kurslitteratur på nätet, spela lite tv-spel och inte göra mycket alls. Börjar 11 imorgon, sen verkar det som att jag inte har något på tisdag. Sedan är det bara en 45 min föreläsning onsdag eftermiddag, innan min engelska börjar, yeay! Torsdag heldag 8-16 fredag inget, och måndagen inget... Sedan börjar det sätta igång mer ordentligt :o)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0