3 dagar utan internet

Hej alla! Nu är jag äntligen uppkopplad igen. I fredags slutade nämligen Upnet att fungera i hela Flogsta, och det är först idag de har fixat det. Läskigt hur handikappad man blir som student utan tillgång till "informationsguden".
 Har hänt ganska mycket  sen sist, men eftersom jag haft praktik idag är jag för tillfället mer död än levande och ska alldeles strax krypa ner under täcket. Peter har lovat mig huvudmassage, hurra! Kan lite snabbt säga att det har gått bra idag, var ensam i en dryg kvart med sex killar, varav tre hade seriösa koncentrationssvårigheter, men lyckades bli tillräckligt auktoritär för att få ordning på dem. Tror de börjar gilla mig... (Kan ju alltid hoppas)

Ikväll har jag gjort whiskeytryffel, fast det ser mer ut som whiskey-lortar... Men enligt Jenny var de goda! Har inte provat själv...

Imorgon börjar sista delkursen, kommer vara borta i stort sett hela dagen, får se vad som händer på kvällen. Läsa, läsa och läsa antar jag.


Men nu väntar en varm, skön, mjuk säng på en extremt trött, sliten och huvudvärkande Lisa.


Godnatt på er!!!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0