Alldeles för tidigt

Fy vad tidigt det är, och alldeles kolsvart ute. Inte många fönster som det lyser i den här tiden på dygnet. Skönt att ha den stora granen med lampor i utanför arbetsrummet.
Idag är det meningen att jag ska läsa högt för barnen. Tror det får bli "Hur Vi Firar Jul i Bullerbyn" av Astrid Lindgren. Kanske inte alls uppskattas av ett gäng 12-åringar, men de andra berättelserna i boken var så dåliga. Den här är dessutom lagom lång, vilket innebär att de inte behöver koncentrera sig för länge, då blir det lättare för miig också. På onsdag sen ska jag hålla en muntlig övningslek i engelskan. Det känns nästan lättare på något skumt sätt...
Nu ska jag återgå till frkost, fullkornsflingor och Wasa Husman med philadelphiaost. Det enda jag lyckas få i mig så här tidigt. Har aldrig varit en frukostmänniska (=

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0