Fever

Tempen visade på 38,3. Inte alls kul... Hoppas komma iväg imorgon iaf, vore skönt att få det avklarat. Sitter just nu och slömålar de kort jag ska ha på lektionen. Ska klippa ut dem och klistra upp på lite tjockare papper. Hoppas det blir bra!
Peter och jag åt god mat förut, lyckades faktiskt få i mig en portion. Quorn/kyckling med broccoli, squash och svart quinoa. Jättegott! Stekte mina quornbitar i Caj P:s vitlöksolja också, bra mot förkylningar!

Just nu tittar vi på ett program om en norsk kvinna som har ca 25 perserkatter, som hon föder upp och ställer ut. Helt galet, fast ganska underhållande. Sedan blir det nog "Dödsdömd" på fyran innan jag kryper till säng.  Får se imorgon bitti om jag lever eller inte... Godnatt på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0