Fy vad segt

Det var att ta sig upp ur sängen idag! Men nu sitter jag här med en skål flingor, och ser ut som något katten har släpat in. Nej, det var itne alls roligt att bli väckt av klockan, men det är bara att ta en dag i taget. Tror jag har kommit på vad jag ska ålla för lektion, ska prata med handledaren idag och se vad hon tycker. I så fall är en uppgift planerad. Tror det blir på måndag jag ska genomföra den. Åh, vad jag längtar till helgen! Och då är det bara andra morgonon än så länge :P
Halv sex är en så svår tid att komma upp. Halv sju, eller halv åtta inga problem, men halv sex går bara inte. Usch! Så somnar jag på bussen till Sala (jag kan anars inte sova på bussar) och missar nästan hållplatsen... Typiskt!

Ska försöka ringa brorsan sen ikväll och se hur han har det. Hoppas, hoppas att det inte är njursten! Och om det är det, att det är en engångsföreteelse...

Nej, dags att koncentrera sig på flingorna :o) Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0