Igår var det 6 månader kvar

Gick upp för en stunds edan då jag inte kunde somna om. Peter och jag kom på att det var lite roligt att vi hittade ringen just igår, eftersom det då var exakt 6 månader kvar! I natt har jag stundtals vaknat av mardrömmar om håret, haha. Har inte bestämt mig för om jag ska boka tid hos "min" jätteduktiga frisör eller om ev Alex kan hjälpa till om hon kan. Alex hjälpte mig på höstbalen, och resultatet blev kanon. Eftersom vårt bröllop (känns fortfarande roligt att säga det, "vårt bröllop", hihi) har ett speciellt tema, nämligen karibiskt/ska/reggae så har jag tänkt ha en blomma i håret, helst en hiibiscus, mamma håller på och odlar fram några, hoppas det går bra!

Den här frisyren tycker jag om:
http://www.alltombrollop.com/skoenhet/frisyr/fantastiska-frisyrer.aspx?media=2536&tab=1&filter=&opened=


Buketten ska troligen bestå av vita rosor och orkidéer, gärna i de här färgerna



Mamma har frågat om hon kan få binda den, vilket hon självklart får. Det är ju bara roligt (=

Klänningen tänker jag inte visa än, har hittat en potentiell, men avvaktar ett tag till. Kan säga att den inte kommer vara lång iaf.




Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0