Inbjudningarna

 
Klicka på bilderna för att få dem större

Såhär ser inbjudningskorten ut, vi har gjort dom själva. Vi ska nämligen ha karibisk barbeque med allt som hör till, därav utseendet med palmer och snäckor =)
Det roligaste är att alla verkligen tycker det ska bli jätteroligt, nu när de fått reda på det! Vi tycker själva det är helkul, hihi. Mycket som ska tänkas på och planeras, och inte jättemycket tid pga studierna. Men det kommer bli kanon sen i juni!
I lördags skulle vi egentligen till en guldsmed i Hufvudstaden, men vi har skjutit upp det eftersom vi åkte hem i stället. Kan hända att det blir nu på lördag, beroende på hur trött jag är efter en hel veckas pendling med VFU:n.  Idag har det förresten gått bra, fast nackspärren är värre. Peter har lovat mer massage, yeay! Är fasligt trött i huvudet, idag var de otroligt tjatpratiga. Märks att det närmar sig ett längre lov... På fredag är det luciafirande, vilket ska bli mysigt, och efteråt blir det bara pyssel. Dessutom blir det risgrynsgröt, hihi. Juligt värre! Troligen ska jag läsa en HC Andersson -saga högt för dem, om jag får tag på den vill säga. Engelskalektionen vet jag inte riktigt hur den ska gå till än, men det löser sig. Nu ska jag återvända till soffan och Peters händer.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0