Ingen gasque

Det blir ingen Luccegasque, vi lyckades inte få biljetter, köade över en timme innan en dryg tjej kom ut och sa att det finns bara tio parbiljetter kvar, så ni kan ju gå härifrån ni som står där bakom... Nice.

Fyndade en lång, grön stickad tröja på Vero Moda för endast 80 kronor. Har pysslat lite, gjort två pappersaskar, den första blev misslyckad och den andra jättesnygg.


Färgen på tröjan jag köpte


Den misslyckade asken jag gjorde...

Och den lyckade :o)

Är lite ur form, min farmor ligger på sjukhus och är väldigt dålig. Känns inte helt bra när man befinner sig 34 mil ifrån. Eventuellt ska Peter och jag åka hem imorgon. Vi får se hur det blir under natten.  Farmor (och farfar) har bott ca 25 meter ifrån mig under hela min uppväxt, så det känns inte alls bra. Därför blir det kanske inte så mycket bloggande de närmsta dagarna, vi får se.
Godnatt på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0