Ingen koll på nåt

Just nu känns det som om mitt huvud ligger kvar någonstans på vägen mellan ILU och Flogsta, och tänker stanna där. Är fruktansvärt trött, och försöker trots detta göra lite nytta. Men dte känns inte som jag har ritigt koll på något just nu. På VFU:n igår hann jag med att skriva en del av en uppgift för hand, och den försöker jag nu renskriva på datorn. Motivation: noll.
Återigen försökt få tag på läraren (som jag fått höra ännu mer läskigheter om idag) hoppas han svarar denna gång. Han är tydligen extremt kritisk (oavsett vad det gäller) och väldigt skrämmande. Läskigt!

Annars var kursintrot idag bra, det här är den kursen som verkar roligast, och som de flesta sett fram emot. Idag fick vi bl a öva på högläsning, "Mumintrollet och det osynliga barnet". Eftersom Kim kommer från Finland fick vi rätt stämning i arbetslaget, hihi. Ja, den här kursen kommer bli rolig!


Vi skulle ev ha gått till Robert för att ha knytkalas med Björn, Hélène och Eir m.fl, men det blir inte så. För mycket att göra och att tänka på. Vi träffade dem i söndags iaf.

Men nu ska jag fortsätta att inte ha någon koll, och se hur det går. Har jag tur kanske huvudet kommer hoppandes och sätter sig på sin rätta plats igen...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0