Litteraturmani

Nu har jag sorterat, kollat upp, svurit, letat, svurit lite till och mailat mig själv. Försökte få ordning på vilka böcker jag måste ha med hem över lovet, tror jag har koll på det nu. Det var en bok som jag måste försöka få tag på och kopiera ur, annars ska nog det mesta funka. Lite städ har det hunnits med också, Peter är nere med tvätten nu. Ska bädda rent i sängen också, var ett tag sen sist... Dammsugnning och moppning står också med på listan... Mycket att göra, lite tid. Jag sitter mest och kallsvettas med en Oatly jordgubb/skogsbär i näven. Återkommmer när lägenheten förvandlats till en juldoftande, vackert lysande, ren mysplats... Hahaha

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0