Luciatåg

Idag på morgonen blir det luciatåg i Sala, 5:orna har övat, och lånat in ett par av tjejerna i "min" klass. efteråt blir det pyssel hela dagen, eleverna slutar kvart i 12. Igår var jag så tröttt när jag kom hem att jag inte orkade blogga, kanske kan gå igenom allt lite snabbt ikväll. Ikväll ska vi tillsammans med Josse, kanske Nicole och kanske Ana baka cupcakes och vara allmänt odrägliga ;P
Fick sluta lite tidigare igår, och det blir tidigare idag med. SKönt!!! Man är så fruktansvärt slut i huvudet när man kommer hem. Förutom att jag alltid lyckas däcka på bussen. Tur att jag inte snarkar iaf, då hade de nog kastat ut mig på vägen...

Men vi hörs senare idag!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0