Men helt seriöst!?!

Fick ikväll reda på att nu är inte bara farmor och Mika inlagda på sjukhus, utan min bror också! De misstänker antingen blindtarmen eller njursten. Hoppas på det första, då jag haft båda och helt klart vet vilket som är att föredra. Men liksom ärligt, hur är det möjligt att tre personer i samma familj inom loppet av tre dagar blir inlagda på sjukhus för olika saker? Det är inte lite osannolikt... Ojojoj.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan blir det nog sängen. Är fruktansvärt trött. Peter och jg har tittat på Nausicaä of the Valley of the Wind, av Hayao Miyazaki. Blev nog min nya favorit av honom. Älskar hans filmer, har nu 6 av 15, men har sett 7. Men i alla fall, dusch och sen sova. Ha det så bra! Lovar att fortsätta skriva om planerandet av D-Day (=
Kram på er

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0