Seriös Student tittar in

Just precis, tillfälligt avbrott i jullovet. Har skrivit klart en uppgift, och börjat på den andra. Det är 9,5 minus ute, härligt rimfrostig kyla och kallt om tårna. Långkalsonger/tights på under jeansen. Inomhus var det bara 15 grader innan mamma satte på extraelementet. Hoppas på en effektiv dag idag, vill iaf bli klar med två uppgifter till idag så är jag nöjd. Då har jag bara en uppgift kvarnämloigen, och den tänkte jag göra imorgon innan Peter och jag börjar dona med nyårsmenyn.

Ikväll ska jag dessutom klippa mig, 17.30. Tänkte bara toppa lite, och kanske få lite ordning på den flygande luggen... Katarina behöver iaf inte platta mitt hår för att kunna klippa mig. Haha.

Nej, it's the point of no return, Solidaritet, here I come!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0