Sweets for my sweet

Nu står det två glasburkar i kylen fyllda med whiskytryffel och baileystryffel, samt en på köksbordet med citronkanderade mandlar. Mandlarna var så goda (och superenkla att göra) så vi ska göra en sats till. Lovar att ta kort när jag köpt nya batterier till kameran. Det som är kvar att göra är pistaschkola/fudge, knäck och ev nyårskonfekt, om jag får tag på frysta vinbär. Sedan har vi julgodis så det räcker till två familjer, hihi.

Stenarna fortsätter att påminna om sin existens, men jag gör mitt bästa för att ignorera. Som tur är är det inte konstant smärta, utan det hugger till då och då. Vilket jag kan leva med än så länge iaf.

Nu satte jag på julskivan för första gången i år. Stjärnan lyser i fönstret, lushbadbomberna sprider juldoft i badrummet, ljuset i vardagsrummet luktar glögg. Choklad, mandlar och kola skapar julstämning i köket. Mysigt värre!

Har förresten börjat fixa lite med överraskningen som jag skrivit om tidigare. Det verkar som att ni kanske får reda på vad det är tidigare än tänkt... Men det är bara roligt!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0