The One... The Only... The Dress!

Nu har jag gjort det! Nu har jag beställt klänningen! Efetr en del velande fram och tillbaka blev det den vita. Valde mellan vit och turkos. Men ni får inte se den här, inte än i alla fall. Om ni är riktigt snälla kanske jag lägger upp en bild längre fram. Vill se så att den blir bra först, har beställt den från USA nu ikväll. Tar ca 3 veckor innan den dyker upp på ICA Väst. Spännande!!!

Klippningen blev nog riktigt bra, toppade bara. Svårt att se dock eftersom Catarina lekte lite med uppsättning inför sommaren, blev riktigt tjusigt. Kändes lite roligt att gå in på COOP i Skara och handla, iförd snygg håruppsättning och jeans... Hihi! Vi pratade även massa fotografer, klänning, frisyr och MAkeup. Fick riktig D-Day-känsla. Kanske därför jag beställde klänningen redan ikväll, haha (=

Men nu blir det nog spel, "När Då Då"




Kommentarer
Postat av: Jenny

IH!! gu så spännande!! jag förstår att du längtar!! gott nytt år på dig!! vi ses nästa år haha...

kram kram

2008-12-31 @ 13:22:57

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0