Vilken helg

Är precis slut nu, men det är skönt att vara hemma i Uppsala igen. Vi var uppe hos farmor i fedags en kort stund, och då var hon inte alls bra, så det kändes väldigt rätt att ha åkt hem. Men sen igår satt jag och mamma hos henne i två timmar, och då var hon betydligt piggare.
Förutom det här med farmor så åkte jag på en urinvägsinfektion (surprise) men den har jag fått penicillin mot och är redan bättre. Det mest oväntade var att min syster fick åka in till akuten imorse och det visade sig att hon hade bukspottskörtelinflammation. Inte roligt. Allt på en gång, så nu är både farmor och syster inlagda.

En ganska galen helg med andra ord.

På vägen upp stannade vi till på IKEA i Örebro, och kom ut med batterier, en dörrmatta och en kudde till Peter. Snabbt och smidigt, hihi.

Nu ska jag få massage av Peter, eftersom min nacke/rygg inte uppskattade bilåkandet. Sedan blir det limevatten med is och kanske en kopp kamomillte. Blir en tung vecka med praktik alla dagar. Slutar nog tidigt på fredag, vilket känns mycket lovande!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0