Biology part 1 & 3 - check

Biologin färdig!
Gjorde lite mer än vad jag planerat
Var inte så krångligt
Riktigt kul att kladda ihop en färglad
DNA-molekyl i Paint

Nu borde jag egentligen städa lite,
eller kanske baka blåbärsscones

Måste posta brevet till csn också
Annars är jag färdig för dagen

Kvar att göra denna vecka:
  • Läsa kap 1-5 i Slaviska folk och språk
  • Läsa Ellen Foster av Kaye Gibbons, ca 140 sid
  • Hämta grammatikövningar på Eng Park
  • Ev göra några grammatikövningar
  • Göra klart de sista 9 frågorna i biologin
Inte så mycket kvar med andra ord...
Punkt ett blir klar ikväll, hämta övningskompendiet
gör jag innan ryskan imorn
På torsdag är det dags för biologi igen
Läser fredag förmiddag, så har jag hela helgen ledig!!!

Hoppas tentaresultatet kommer denna vecka...
Vill veta, och få besked!





Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0