Fot-Ont!

Ytterligare en dag på hunddagis
Gick sammanlagt ca 3 timmar idag,
inkl till/från bussen
Känns i fotsulorna
Ska försöka hitta några bra gelinlägg


Blev lite kär i Bullmastifvalpen också
Så söt! :o)
Passar mig perfekt denhär praktikplatsen
Jättetrevliga människor
och charmigt galna hundar
Precis som det ska vara


Ska lägga mig i sängen och läsa biologi nu
Trååkigt, men ett måste
Imorgon blir det mer promenader
På eftermiddagen ska jag göra lite biologi
och engelsk grammatik
Yeay!

På fredag ska jag och Peter till GH
Fira första praktikveckan, och bara mysa
Mamma och brorsan kommer nog upp hit den 7 mars
Firar min födelsedag, hihi

Vet inte riktigt vad jag önskar mig...
En inslagen Emil kanske...
får klura lite på det där!








Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0