Kastrering och hundköp

Kom inte iväg på ryskan
Kände att jag ville ha en dag till att bli frisk på

Har anmält mig till högskoleprovet
och mailat ett till hunddagis

Ska läsa Ellen Foster ikväll
Just nu städar vi

Imorgon blir Demoncat
a.k.a Sockan kastrerad
Hurra!!! Han har yl-skvik-vrålat
i snart två veckor
Tur att han inte börjat markera revir än...

Har bestämt mig för att vänta med hund,
och köpa en till hösten
Blir kul att bestämma sig för ras
Men är ju vääldigt  svag för cocker

Det går inte ta upp Emil hit
Därför får jag skaffa en till hund

Väldigt sugen på en chokladfärgad Cocker...
Annars är jag lite inne på Schnauzer
Har gott om tid att bestämma mig

Ska bli så kul att gå valpkurs och lydnad
Kanske till och med lite Agility

Men som sagt, gott om tid :o)
Nu ska jag hjälpa Peter
att städa
Vad gör ni?



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0