Krokusar, promenad och tenta

Bestämde mig för att trotsa förkylningen 
Gick ut på promenad i en timme
Såg krokusar som stack upp ur marken, de hade inte slagit ut än
Riktigt härligt solväder ute
Köpte fullkornsskorpor och keso på väg hem

Har fått reda på varför jag inte fått tillbaka tentan
Han hade inte fått den!
Eftersom deadline var 18 feb hade han inte reagerat över det
Skickade över den nu igen
borde få tillbaks den imorn eller övermorn
och då borde jag få CSN på fredag, eller senast nästa vecka
HURRA!

Ska börja motionera mer regelbundet igen när jag blir frisk
Måste få tillbaka konditionen
Kanske inte blir så överenergisk som jag var
innan Peter lugnade ner mig (tack, förresten)
Men lite mer fart än nu blir det allt
Funkar ju riktigt bra nu med magmedicinen
Så det är jag inte särskilt bekymrad över

Imorgon ska jag till hunddagiset
Det ser jag fram emot,
alltid trevligt att bli nedhoppad av halvgalna pälsbollar :oP


image17
www.fotoakuten.se



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0