Ojojoj...

Fy f*n vad jag är trött!
Grannarna hade party igår med hög musik
Slutade strax efter 3

Sen vaknade jag vid halv 8
Gôrförkyld
Lyckades halsomna om
Bara för att väckas 11
av andra grannar som spelade
ännu högre musik!!!

Nu känner jag mig väldigt
hängig
Vi som ska städa idag...

Läste Den skarpa Eggen igår kväll
och halva Bärnstenskikaren
Hade glömt hur sjukt bra dom är!

Nu kommer jag också ihåg varför
filmen "Guldkompassen" är så
TOTALT KASS!!!

Det är ingen barnbokstriologi
Det är en djupt existensfilosofisk, hemsk
tragisk otäck berättelse
Som slåss för den fria viljan
och människans medvetande

GE F*N I ATT DALTA MED ALLT HOLLYWOOD!!!




Boken Guldkompassen


Då har man avreagerat sig lite, som den filosof jag är, hihi


Det var förresten jätteroligt i fredags,även om vi inte stannade så länge
Jag och Peter lyckades bli fotograferad två gånger
Jenny var med på den ena bilden

Igår var det också väldigt kul
Dock en aning segt att ha föreläsning i fem timmar
På en lördag
När man varit ute kvällen före...

image10
"Nej, det är inte vår skumma lilla pillerburk..."





Kommentarer
Postat av: evelina

Jobbigt me festande grannar..de hade fest en våning ner här me men de var inte så störande och jag tror de gick ut på krogen sen så d blev tyst. Ser ju ut som om ni har trevligt på bilden :) Häftigt att ni lyckades fastna där ;)

2008-02-03 @ 20:04:11
URL: http://gurko.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0