Tonfisklunch

Var i stan och fikade med Jenny
Köpte en tonfisksub från Subway på vägen hem
Kostade bara 29 kr idag
Sjukt god! Men det ska vara med honey oatbrödet
och Sweet oniondressing, hehe

image16
Bild från Subway... Mums!



Sokrates är väldigt trött och kelig idag
så söt i sin lilla dum-strut

Är så otroligt skönt väder ute
Ska nog övertala Peter att gå en promenad
när han kommer hem
tror inte det hunnit bli jättemörkt då
annars får jag gå en sväng själv

försöker förtränga förkylningen så att den försvinner...



Kommentarer
Postat av: evelina

mmm subway har goda mackor! Äter dock inte där så ofta eftersom det inte ligger nära precis...
Skoj att bestäma hundras...låter svårt, jag som knappt kan bestämma mig för vad jag ska ha på mig för kläder :P
Kram

2008-02-10 @ 12:04:52
URL: http://gurko.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0