Glatt humör och uppfräschat sovrum

Idag har varit en riktig kanonbra
Har känt mig glad och fri hela dagen
Var inne i stan förut

Har kommit på en present till Peter
riktigt personlig, men ganska charmig, hihi

Dessutom har jag ägnat mig åt att städa sovrummet ikväll
Satte upp nyinköpta gardiner
Ser riktigt fräscht ut
Dessutom nytt överkast, spegel,
grön växt och långsmal ljusstake i frostat vitt
Supertjusigt!


Klar med tentan hurra!!!
Känner mig så härligt befriad
och lättad


Har skrattat idag, åt NE:s difinition av ordet flummig:

"intellektuellt oredig p.g.a narkotikarus"

Inte riktigt det sätt som jag o mina vänner använder ordet på,
Då skulle vi vara "narkotikaberusade" konstant
Hihi






Kommentarer
Postat av: evelina

haha kul definition av flummig. :D Men kan tänka mig att ordet kommer därifrån från början! Kan du inte fixa fram en bild på sovrummet? Blir ju nyfiken :D

2008-01-31 @ 21:10:03
URL: http://gurko.blogg.se
Postat av: peffie

hehe ojoj vad vi skulle vara konstant påvärkade av både det ena och det andra;) får säga att vi är höga på kärlek till varandra:P

2008-02-02 @ 13:28:45

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0