Contagiousness

Peter och brorsan har lyckats smitta mig med sitt konstiga förkylningsvirus.
 Feber, halsont, hosta och en huvudvärk som inte är av denna värld. Lite deprimerande efter stenarna, men det är väl bara att bita ihop... As always.
Med andra ord är kanotturen inställd och uppskjuten. Får se om det blir något annat längre fram istället.

Peter och jag har huset för oss själva i helgen, så det blir lugnt och skönt mys med film. Ska ju bli reg
igen, inte så kul att skutta runt utomhus då...


Har 17 arbetspass kvar, plus sista veckan som inte är
schemalagd än. Hoppas att inget mer händer nu utan att jag kan få arbeta de här passen.
Vore så skönt!

Ska ev vara inne i stan imorn och pyssla lite, är väl ungefär vad jag orkar med just nu...


BLÄ för halsont!!!


Krums

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0