It's all coming back to me...

Det verkar som att njurstenen återigen har orsakat urinvägsinfektion. FANFANFAN, och så blir det inget mer om det.


Peters och mitt ena projekt är att vi ska bygga en säng! En jättehäftig säng som har en inbyggd garderob, vilket är perfekt när man bor på en pytteliten bostadsyta (nåja, men förvaringsytrymmena kunde varit bättre) Så just nu håller vi på och jämför priser på material så vi kan komma undan så billigt som möjligt :o)

Nästa helg om allt går som det ska, blir det äventyr! Jag, Peter, pappa och Aron ska troligen ut och paddla och tälta några dagar. Jag, paddla?!? Jag vet, men med tre starka karlar så kan det inte gå annat än bra. Har dessutom lokaliserat min förlagda kamera (hemma hos Peter) och mina solglasögon (pappa hade lånat dem). Med andra ord kommer det säkert spöregna hela helgen, hihi.

Igår lyckades jag faktiskt få en hel del sol, och lite färg på kroppen, ska bege mig ut till solstolen lite senare idag med. Go summer!




What doesn't kill you makes you stronger...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0